Ο σχηματισμός νέων θυλάκων προασπίσεως, διατηρήσεως , εξελίξεως της προγονικής κληρονομιάς καθώς και διαπλάσεως των νέων τύπων ανθρώπων εθνοφυλετικού χαρακτήρα, προϋποθέτει τον ταυτόχρονο εσωτερικό και εξωτερικό αγώνα. Η σύνθεση των προσωπικοτήτων που απαρτίζουν μία κοινότητα καθώς και τα χαρακτηριστικά τους, διαμορφώνουν –μεταξύ άλλων – τον ψυχισμό ολοκλήρου του κοινοτικού οργανισμού. Στην Ευρώπη, εξέχον παράδειγμα αποτέλεσαν τα SS μέσω της ταυτοχρόνου ανελίξεως στα πεδία των σωματικών και πνευματικών ασκήσεων. Δεν είναι διόλου τυχαία η συγγραφή εξαίρετων ιδεολογικών έργων υπό αξιωματούχους και απλούς στρατιώτες, οι αναρίθμητες υπερβάσεις στα πεδία των μαχών, ο ανυπέρβλητος ηρωισμός τους και εν τέλει η ανηλεής δυσφήμηση και προσπάθεια βιολογικής εξοντώσεώς τους εκ μέρους των εχθρών τους. Ανάμεσά τους, σημαντικοί εσωτεριστές της εποχής όπως ο Karl Maria Willigut και ο Gregor Schwartz Bostunitsch. Η αναζήτηση εις το παρελθόν ομάδων, εταιρειών και προσωπικοτήτων που δύνανται να εμπνέουν αενάως μέσω του έργου τους, αποτελεί απαραίτητο θεωρητικό στάδιο· συμπληρωματικό στην σημερινή επιλογή διδασκαλιών και ευρύτερων πεδίων αναζητήσεων για την πνευματική και ψυχοσωματική άσκηση.
Μία σημαντική προσωπικότητα της εποχής, η οποία έχει επίσης δεχτεί οχετό δυσφημήσεως, ήταν ο Otto Rahn. Γοητευμένος από νεαρή ηλικία από το τραγούδι των Nibelungen, τους θρύλους του Lohengrin και Parsifal στράφηκε προς την μεσαιωνική Ευρωπαϊκή παράδοση. Ενδιαφέρουσες πτυχές του έργου του υπήρξαν οι αναζητήσεις του για το Ιερό Δισκοπότηρο και το Τάγμα των Καθαρών. Η απαρχή της μελέτης των παραδόσεων αυτών χρονολογείται στα φοιτητικά του χρόνια, κατόπιν παροτρύνσεως του καθηγητή του Baron von Gall. Βασικός τομέας δράσεώς του, πέραν κάποιων ταξιδίων του στην Ισλανδία ( για μελέτες του στην Edda) και σε άλλα μέρη ανά τον κόσμο, υπήρξαν τα Πυρηναία και ειδικά το τελευταίο φρούριο των Καθαρών στο Montsegur. Εκεί σε συνεργασία με τον ιστορικό και εσωτεριστή Antonin Gadal θεμελίωσε τις θεωρίες του περί άμεσης σχέσεως του Ιερού Δισκοποτήρου, αναφερθέν εν τω έργω Parzival του Γερμανού ιππότη και ποητή Wolfram von Eschenbach, με το Τάγμα των Καθαρών. Ο Rahn συνέγραψε δια το αναφερθέν θέμα το 1933 το γνωστότερο έργο του : Kreuzzug gegen den Gral ( Σταυροφορία ενάντια στο Ιερό Δισκοπότηρο ). Το 1935 εντάχθηκε στην Ahnenerbe, το 1936 στα SS ενώ το 1937 εξεδόθη το δεύτερο έργο του : Luzifers Hofgesinde ( Υπηρέτες του Εωσφόρου). Στις 13 Μαρτίου του 1939 βρέθηκε νεκρός σε όρος νότια του Kufstein στην Αυστρία.
Μία σημαντική προσωπικότητα της εποχής, η οποία έχει επίσης δεχτεί οχετό δυσφημήσεως, ήταν ο Otto Rahn. Γοητευμένος από νεαρή ηλικία από το τραγούδι των Nibelungen, τους θρύλους του Lohengrin και Parsifal στράφηκε προς την μεσαιωνική Ευρωπαϊκή παράδοση. Ενδιαφέρουσες πτυχές του έργου του υπήρξαν οι αναζητήσεις του για το Ιερό Δισκοπότηρο και το Τάγμα των Καθαρών. Η απαρχή της μελέτης των παραδόσεων αυτών χρονολογείται στα φοιτητικά του χρόνια, κατόπιν παροτρύνσεως του καθηγητή του Baron von Gall. Βασικός τομέας δράσεώς του, πέραν κάποιων ταξιδίων του στην Ισλανδία ( για μελέτες του στην Edda) και σε άλλα μέρη ανά τον κόσμο, υπήρξαν τα Πυρηναία και ειδικά το τελευταίο φρούριο των Καθαρών στο Montsegur. Εκεί σε συνεργασία με τον ιστορικό και εσωτεριστή Antonin Gadal θεμελίωσε τις θεωρίες του περί άμεσης σχέσεως του Ιερού Δισκοποτήρου, αναφερθέν εν τω έργω Parzival του Γερμανού ιππότη και ποητή Wolfram von Eschenbach, με το Τάγμα των Καθαρών. Ο Rahn συνέγραψε δια το αναφερθέν θέμα το 1933 το γνωστότερο έργο του : Kreuzzug gegen den Gral ( Σταυροφορία ενάντια στο Ιερό Δισκοπότηρο ). Το 1935 εντάχθηκε στην Ahnenerbe, το 1936 στα SS ενώ το 1937 εξεδόθη το δεύτερο έργο του : Luzifers Hofgesinde ( Υπηρέτες του Εωσφόρου). Στις 13 Μαρτίου του 1939 βρέθηκε νεκρός σε όρος νότια του Kufstein στην Αυστρία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου