Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2010

Η ΦΥΛΗ ΩΣ ΓΕΝΝΗΤΩΡ ΗΓΕΤΩΝ ( Β' ΜΕΡΟΣ )


ΠΡΟΣ ΜΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ

Στην Γερμανία η πιο σοβαρή και συμπαγής προσπάθεια να ιδρυθεί μία τέτοια ελίτ συνίσταται στο προαναφερθέν σώμα των S.S. Είναι ενδιαφέρον το ότι ο Χάινριχ Χίμλερ, επικεφαλής αυτού του σώματος το οποίο δύναται να αποκληθεί και «Φρουρά και Τάγμα της Εθνικοσοσιαλιστικής Επαναστάσεως», είναι ταυτόχρονα και επικεφαλής της Μυστικής Κρατικής Αστυνομίας (Gestapo) και ότι άλλοι αξιωματικοί υπό τις διαταγές του έχουν παρόμοιες θέσεις. Σημειωτέον ο Χίμλερ και όλο το Σώμα του είναι υπόλογοι απευθείας και αποκλειστικά στον Χίτλερ. Αυτό που αντλούμε από αυτά τα στοιχεία, είναι η αναγκαιότητα να προχωρήσει η αντίληψη περί «αστυνομίας» πέρα από το στενό πλαίσιο που χαρακτήριζε το παλιό δημοκρατικό και θετικιστικό Κράτος, όπου η αστυνομία είχε να αντιμετωπίσει απλώς παραβάτες και στην χειρότερη περίπτωση ανατρεπτικούς υπό την πιο στενή και άμεση έννοια της λέξεως. Το νέο ολοκληρωτικό Κράτος αποτελεί έναν οργανισμό, ο οποίος πρέπει όχι μόνο να υπερασπιστεί τον εαυτό του ενάντια σε πραγματικές πληγές, αλλά επίσης ενάντια σε κάθε ύπουλη διείσδυση, ενάντια σε οτιδήποτε μπορεί να τον αποδυναμώσει και να διευκολύνει την δράση μικροβίων και τοξινών. Αυτό που χρειάζεται, ως προς αυτήν την άποψη, είναι μία δράση η οποία δεν είναι απλώς αμυντική, αλλά επίσης προληπτική και αντεπιθετική. Στο πλαίσιο αυτό οι αποστολές που γίνονται εμφανείς δεν έχουν να κάνουν τόσο με κάποια παράγραφο του ποινικού ή άλλου κώδικα. Μάλλον απαιτούν μία επιδέξια δράση επίβλεψης και προστασίας η οποία θεωρεί το ηθικό και το πνευματικό ως πολύ σημαντικά και έχει την φύση μίας Ιεράς Εξετάσεως υπό την καλύτερη έννοια, περισσότερο από ότι έχει την φύση της «αστυνομίας», εξαιτίας της επιγνώσεως ότι η αληθινή δύναμη της επαναστάσεως έγκειται στο όραμα του κόσμου και στις μεγάλες θεμελιώδεις ιδέες της και επίσης της επιγνώσεως ότι η αλλοίωσή ή η αποδυνάμωσή τους θα ανήγγειλε μίαν αναπόδραστη παρακμή του κομματικού-πολιτικού οργανισμού υπό την στενή έννοια του όρου. Σε αυτό το πεδίο επίσης, είναι εμφανές ότι τίποτε δεν θα ήταν πιο θανατηφόρο και αναποτελεσματικό από την γραφειοκρατία, τίποτε δεν θα ήταν πιο ουσιαστικό από μία λεπτή ευαισθησία, μία φυλετική ευαισθησία, ένα ένστικτο ικανό να αναπτυχθεί ακόμη και σε περιοχές που συνορεύουν με το απόκρυφο.

Αφού η προσοχή μας δικαίως επιστήθηκε στο έγγραφο που είναι γνωστό ως «Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών», πρέπει να αναρωτηθούμε αν υπάρχει η πολυτέλεια της καθοιονδήποτε τρόπου υποεκτίμησης των δυσκολιών της αποστολής δημιουργίας στοιχείων, τα οποία τουλάχιστον μπορούν να είναι ίσα ως προς τις ικανότητές τους με τους μυστικούς ηγέτες της παγκόσμιας ανατροπής και τα οποία θα γνωρίζουν όλα τα μέσα τους. Λαμβάνοντας υπ’ όψιν μας αυτό, μπορούμε να δούμε ποια σημασία πρέπει να έχει η ιδέα μίας φυλετικής-πνευματικής ελίτ, ιδέα στην οποία αφιερώσαμε τις προηγούμενες σκέψεις μας. Καθώς εξελίσσεται θα μπορούσε να της επιτραπεί να αναπτυχθεί πέρα από το απλώς εθνικό πεδίο, πέρα ακόμη και από αυτό ενός οργανισμού όπως η περίφημη Υπηρεσία Πληροφοριών, εκτελώντας αποστολές οι οποίες καθώς είναι επί του παρόντος περιορισμένες στον εθνικό τομέα τους, παραμένουν μόνο δυνατότητες ακόμη και σε αυτά τα ίδια τα Εθνικοσοσιαλιστικά S.S. Κατά αυτόν τον τρόπο δηλαδή είναι δυνατό να οδηγηθούμε στην ιδέα ενός Στρατιωτικού Τάγματος, υπό την αρχαία, μεσαιωνική έννοια, το οποίο είναι επίσης πνευματικό και δομημένο έτσι ώστε να υπερασπίζεται την παράδοση και να επιτίθεται στον εχθρό σε όλες τις μορφές του, ορατές και αόρατες, οπουδήποτε βρίσκεται και οποιαδήποτε μεταμφίεση και αν προσλάβει, κοινωνική, πολιτική, πολιτισμική ακόμη και επιστημονική: εν ολίγοις το θετικό αντίστοιχο της αλληλεγγύης που χαρακτηρίζει την παγκόσμια συνομωσία και το διεθνές ανατρεπτικό μετώπο.

Φυσιολογικά, πριν εισέλθουμε σε αυτό το στάδιο θα χρειαστεί μία μακρά περίοδος εκπαιδεύσεως, επιλογής και εσωτερικής και εξωτερικής πολιτικής και κοινωνικής οργανώσεως της εν λόγω ελίτ. Σε αυτό το στάδιο, εντούτοις, το κυριότερο είναι να αποκτήσουμε επίγνωση των απαιτήσεων και να καταγράψουμε την εξής αρχή: να προχωρήσουμε πέρα από το γενικό, πολιτικό, προπαγανδιστικό, λαϊκιστικό στάδιο της φυλετικής επίγνωσης · να φτάσουμε στο εποικοδομητικό, σοβαρό, διαφοροποιητικό και επιμορφωτικό στάδιο εγκαθιδρύοντας κατάλληλους οργανισμούς και αναθέτοντας συγκεκριμένες ευθύνες σε εκείνους οι οποίοι κατέχουν ιστορική καλή τύχη και κατάλληλα προσόντα. Να προχωρήσουμέ πέρα από απλά λόγια και θεωρίες, σε αυτό που θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί ως σχολή μελλοντικών ηγετών.

ΙΟΥΛΙΟΣ ΕΒΟΛΑ



Μετάφραση-Απόδοση: Τήμενος

22 σχόλια:

  1. Ξέχασε να αναφέρει ο Εβόλα πως ο ιδρυτής των SS ήταν ο Εβραίος Emil Maurice. Για να μην αναφέρω πόσοι άλλοι ήταν της ιδίας φυλής σε αυτόν τον "ελίτ" οργανισμό.

    Emeritus

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο Emil Maurice πράγματι ήταν εβραϊκής καταγωγής και αυτό αποκαλύφθηκε ακριβώς λόγω του συστήματος λειτουργίας των SS,σύμφωνα με τον οποίον τα μέλη τους έπρεπε να αποδείξουν ότι όλοι οι πρόγονοί τους, μέχρι έναν συγκεκριμένο αριθμό γενεών προς τα πίσω,ήταν Άριοι.Από 'κει και πέρα, το άρθρο δεν αποτελεί διατριβή πάνω στα SS, αλλά ανάπτυξη απόψεων πάνω στην σχέση φυλής και ηγέτου, επί της οποίας δεν βλέπω να έχεις κάτι να προσθέσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ήδη πρόσθεσα κάτι, απλά δεν έγινα κατανοητός. Το κείμενο δεν αποτελεί πράγματι διατριβή στα SS αλλά ξεκινάει με την θεμέλια πρόταση: "Στην Γερμανία η πιο σοβαρή και συμπαγής προσπάθεια να ιδρυθεί μία τέτοια ελίτ συνίσταται στο προαναφερθέν σώμα των S.S."

    Το ότι "αποκαλύφθηκε" πως ο Emil Maurice ήταν Εβραίος λόγω του συστήματος είναι φυσικά ανακρίβεια. Αυτός ίδρυσε το εν λόγω σύστημα! Ήδη γνώριζαν όλοι την ταυτότητά του, όπως και του Reinhard Heydrich, επίσης Εβραίου.

    Και αφού αναφέρεις τη σχέση φυλής-ηγέτου, ας προσθέσω επίσης το ερώτημα: είναι δυνατόν να έχουμε ως πρότυπο/ελίτ τα SS, με τόσους και τόσους επικεφαλής Εβραίους;Σιγά το σύστημα εντοπισμού φυλετικής καθαρότητας. Ο Adolf Eichmann, ένας κλασικός Εβραίος της Αυστρίας, υπάλληλος στην Vacuum Oil των ομοφύλων του τραπεζιτών της Νέας Υόρκης, ήταν μεγαλοστέλεχος των SS. Μπορούμε να αναφέρουμε μια ντουζίνα άλλους σε παρόμοιες θέσεις, τον προσωπικό γιατρό του Χίτλερ Theodor Morell, την γκόμενά του Eva Braun και άλλους πολλούς.

    Συμπέρασμα:όσο ο εθνικοσοσιαλισμός παραμένει δέσμιος του παρελθόντος, τόσο περισσότερο απαξιώνεται. Πρέπει να τεθεί σε σύγχρονη μορφή, με νέες προτάσεις, σύμβολα κλπ. Η αποθέωση μιας καλής, έστω και προβληματικής, περιόδου στο παρελθόν δεν αποτελεί υπηρεσία στον εθνικοσοσιαλισμό αλλά το διαρκές μνημόσυνό του.

    Emeritus

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ποιες ακριβώς είναι οι ενστάσεις σου Emeritus; Στο κατά πόσο τα SS υπήρξαν πρότυπο διαμορφώσεως νέας γενεάς (συμπεριλαμβανομένης και της φυλετικής υποστάσεως) ή αν θα πρέπει γενικώς να εξελιχθεί ο σημερινός εθνικός σοσιαλισμός;

    Υ.Γ. Η Eva Braun δεν υπήρξε γκόμενα. Υπήρξε ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ ενός Ηγέτη έως το Τέλος.

    Το κείμενο του Ι. Έβολα είναι διαχρονικό. Εμείς το τοποθετούμε χρονικά στην σημερινή εποχή και στην διαμόρφωση του Αγώνος και της επανδρώσεώς του σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι ηλίου φαεινότερο για όποιον παρακολουθεί το ιστολόγιο και δεν βρέθηκε τυχαίως στο παραπάνω άρθρο, ότι δεν τίθεται θέμα στείρας προσκολλήσεως στο παρελθόν και ότι μέσω των αναρτήσεων χαράσσεται ένα σύγχρονο πλαίσιο σκέψεως και δράσεως, εμπνευσμένο όμως πάντοτε από θεμελιώδεις ιδέες κι έναν ιδεολογικό πυρήνα σαφώς αναγόμενα στο παρελθόν. Δεν δύναται άλλωστε να προχωρήσει κανείς μπροστά, αν πρώτα δεν εδραιωθεί γερά στα θεμέλιά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ιόλαε,
    oι σημερινοί Γερμανοί εθνικοσοσιαλιστές έχουν σχεδόν στο σύνολό τους απαξιώσει τις πολιτικές του Χίτλερ, κατευθυνόμενοι σε περισσότερο πραγματιστικές οδούς, όπως η ιδεολογία των αδελφών Strasser, οι οποίοι υπήρξαν οι πραγματικοί ιδεολογικοί πυρήνες του γερμανικού εθνικοσοσιαλισμού μέχρι την άνοδο (με περίεργες χρηματοδοτήσεις) του Αδόλφου. Το έργο του Michael Kühnen είναι χαρακτηριστικό. Κανείς δεν ξέχασε άλλωστε πόσους συντρόφους έσφαξε ο "ηγέτης" στις 2 Ιουλίου 1934, συντρόφους που έδωσαν το αίμα τους για να το παίζει αυτός μετά αυτοκράτορας. Συνεπώς, η επικέντρωση της ιδεολογίας στο πρόσωπό του όχι μόνο είναι λανθασμένη αλλά και αδυνατίζει τη βάση της. Αυτή είναι η πρώτη ένσταση. Α, καi τη γυναίκα που την παντρεύεσαι 40 ώρες πριν πεθάνεις αλλά για καμιά 15αριά χρόνια είναι η μαιτρέσσα σου, εξακολουθούμε να τη λέμε γκόμενα. Άλλωστε, ήταν και αυτή Εβραία (κλασικό το επίθετο Braun).

    Τίσις,
    καλή η εδραίωση στα θεμέλια και δεν βρέθηκα εδώ τυχαία, αν εννοείς εμένα. Απλά δεν βλέπω και μεγάλη σχέση με τού εθνικοσοσιαλισμού με το παρόν. Ποια είναι η πρόταση του εθνικοσοσιαλισμού για την οικονομία;τη σημερινή εννοώ, στην Ελλάδα, όχι στη Γερμανία του 1930! Ποια είναι η πρόταση για την οργάνωση του κράτους; Πως πρέπει να είναι δομημένες οι υπηρεσίες του; Υπάρχουν άνθρωποι που μπορούν να επεξεργαστούν τέτοια θέματα με υπευθυνότητα;Στον χώρο τον εθνικοσοσιαλιστικό αυτή τη στιγμή δε νομίζω! Και αν κρίνουμε από τη μόνη κίνηση που ισχυρίζεται ανοιχτά πως είναι εθνικοσοσιαλιστική, βράσε όρυζα για το μέλλον.

    Εν ολίγοις, δεν υπάρχουνε οι εθνικοσοσιαλιστές στο προσκήνιο. Έτσι απλά.

    Emeritus

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Emeritus, το θέμα μας δεν είναι η διαμάχη Στρασσερικών/Χιτλερικών, τα SS, ο Kühnen, και το αν η μόνη κίνηση που ισχυρίζεται ανοιχτά πως είναι εθνικοσοσιαλιστική, όντως είναι. Τις δε αυθαίρετες διαπιστώσεις σου για εβραϊκή καταγωγή διαφόρων τις προσπερνώ. Σε προσωπικό επίπεδο δεν με ενδιαφέρει ούτε αν πχ μου αποκαλύψεις ότι ολόκληρη η δομή του NSDAP αποτελούταν από Εβραίους, διότι οι Ιδέες μας δεν γεννήθηκαν το 1919, αλλά υπήρχαν προ πολλού και συνεπώς δεν κρίνονται με βάση την επιτυχία ή αποτυχία πραγματοποιήσεώς τους.Αυτό αποτελεί κριτήριο αξιολογήσεως, των ατόμων ή των οργανισμών που προσπάθησαν να τις πραγματοποιήσουν. Έτσι και οι αντιλήψεις του Έβολα δεν πηγάζουν από την ύπαρξη των SS, αλλά τα SS αναφέρονται σαν παράδειγμα προσπάθειας προς την κατεύθυνση που υποδεικνύουν αυτές οι αντιλήψεις. Η ουσία του άρθρου είναι οι τρεις διαστάσεις της έννοιας της φυλής: α)βιολογική, β)ψυχική, γ)πνευματική και το πως αυτή η επίγνωση μπορεί να οδηγήσει στην δημιουργία μίας ιεραρχικής, οργανικής, υγιούς κοινότητος. Αυτό φυσικά συνδέεται με τις αντιλήψεις του Έβολα για τις κάστες και την επίδραση του πνεύματος στο υλικό πεδίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Τήμενος Συμφωνώ απόλυτα με το σχόλιό σου καθώς και με τις διαστάσεις μιας υγειούς κοινότητος. Με αυτά δεν έχω κανένα πρόβλημα. Η προβληματική ήταν μόνο στο πως μπορεί ένας οργανισμός όπως τα SS ή και το NSDAP να είχε σε τόσο υψηλές θέσεις ακριβώς αυτούς που υποτίθεται πολεμούσε. Τίποτε άλλο.
    Για την εβραϊκή καταγωγή των προαναφερθέντων μπορείς αν σε ενδιαφέρει το θέμα να διαβάσεις το βιβλίο HItler, Begründer Israels, του Hennecke Kardel, αξιωματικού των SS, ο οποίος πέθανε πρόσφατα και είχα την τύχη να τον γνωρίσω.

    Emeritus

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σ᾿ αὐτὴν τὴν χώρα πιά, τόσοι «ξερόλες», ἰδίως «Ἀνώνυμοι», τόσοι ἀκατάσχετοι χειμαρρώδεις φωστῆρες, μὲ ἐκχειλίζουσα αὐθάδη δημοκρατικὴ μισαλλοδοξία καὶ ἀμετροέπεια… Πόσο βαθειὰ τὰ διέγνωσε ὅλα τοῦτα ἡ ὀξυδέρκεια τοῦ Σουρῆ:
    Σουλοῦπι, μπόϊ, μικρομεσαῖο,
    ὕφος τοῦ γόη, ψευτομοιραῖο.
    Λίγο κατσούφης, λίγο γκρινιάρης,
    λίγο μαγκούφης, λίγο μουρντάρης.
    Σπαθὶ ἀντίληψη, μυαλό ξεφτέρι,
    κάτι μισόμαθε κι ὅλα τα ξέρει.
    Κι ἀπὸ προσπάππου κι ἀπὸ παππού
    συγχρόνως μποῦφος καὶ ἀλεπού.

    Εἶναι προφανές, ἀνώνυμε, ὅτι ἡ οὐσία μὲν σὲ ἀφήνει ἀνέγγιχτο, ἐνῷ ἐκ παραλλήλου προσπαθεῖς νὰ ἐντυπωσιάσῃς μὲ πυροτεχνήματα καὶ τρανταχτὲς ἀνακρίβειες…
    Ὥστε λοιπὸν ὁ … Emil Maurice ἵδρυσε τὰ SS;…!!!
    Καὶ ὁ Reinhard Heydrich ἦταν Ἑβραῖος… Πολὺ ὡραῖα. Ὅ,τι μᾶς ἔχουν πεῖ οἱ ἑβραΐσκοι ἰνστρούχτορες, λοιπόν, τὸ παίρνουμε ὡς βάσι – καὶ καλὴ συνέχεια…
    Καὶ ἡ συνέχεια γίνεται στ᾿ ἀλήθεια τραγικώτερη, ἀποκαλύπτουσα τὴν γύμνια τοῦ ὑποβάθρου!
    Πάντως, ὡς πρὸς τὸ ὅτι δὲν πρέπει νὰ προσκολλώμεθα στὸ παρελθὸν καὶ τὶς χωροχρονικῶς προσδιωρισμένες συνθῆκές του, ὑπερθεματίζω μᾶλλον παρὰ συμφωνῶ· μόνον ποὺ τοῦτο δείχνει πρὸς κατεύθυνσιν ἀντίθετη τῆς στενοκέφαλης τοπικῆς καὶ περιωρισμένης «ἐπικαιροποιήσεως» ποὺ φαίνεσαι νὰ νομίζῃς!
    Ἐξ ἄλλου ἡ οὐσία τοῦ Ἐθνοκοινοτισμοῦ ὑπερβαίνει κάθε χωροχρονικὴ συνθήκη – κι ὅταν ζητῇς νὰ προσαρμοσθοῦμε στὶς σημερινὲς συνθῆκες καὶ ὅρους, καταφανέστατα ὄχι ἁπλῶς ἀδυνατεῖς αὐτὸ νὰ συλλάβῃς ἀλλὰ καὶ τὴν κατ᾿ ἐξοχὴν ἐπαναστατικὴ φύσι τῶν Ἰδεῶν μας! Διότι δὲν ἀποτελεῖ φιλοδοξίαν μας ἡ ἐπιδιόρθωσις τῶν ἀβυσσαλέων χασμάτων τοῦ παρόντος Συστήματος, τὸ ὁποῖον ἄλλως τε τρικλίζει – καὶ ἡ ὅποια σκέψις σωτηρίας του ὄχι ἁπλῶς δὲν προσιδιάζει στὸν χαρακτῆρα καὶ τοὺς στόχους μας ἀλλὰ προφανῶς στέκεται στὸν Ἀντίποδά μας!!!
    Τὸ ΑΡΜΑ ἔχει παρουσιάσει θεμελιώδη Πολιτικὴ Διακήρυξι ἀπὸ τῆς πρώτης του ἐμφανίσεως ἤδη - ἄρα καὶ πάλιν εἶσαι ἐκτὸς θέματος στὶς «»διαγνώσεις» σου.
    Ἀκόμη περισσότερο καθὼς ὑπαινίσσεσαι τοὺς ἐμπορευομένους ἐκπροσώπους τοῦ εὐτελισμοῦ τοῦ ὀνόματος καὶ τῶν συμβόλων τοῦ Ε/Σ στὴν Ἑλλάδα ὡς δεδομένους (ἢ παραδεδεγμένους) «δικαιωματικοὺς» πληρεξουσίους, γιὰ νὰ ἀπορρίψῃς ἔτσι μὲ τὰ λερωμένα ἀπόνερα τῆς λεκάνης καὶ τὸ βρέφος – τὸν Ε/Σ. Κι ἐδῶ ἀνάποδα προχωρεῖς…
    Ἡ ἀγχωμένη «πρακτικότης» καὶ συμμορφωτισμὸς ψευδο-ρεαλιστικοῦ τύπου ἀποτελεῖ τὴν πεμπτουσίαν τῆς Ἑβραϊκότητος – πολὺ ἐπιινδυνωτέραν παντὸς μεμονωμένου Ἑβραίου!
    ΔΙΟΜΗΔΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. (συνέχεια) ...Δὲν ὑπάρχει ἀμφιβολία ὅτι πολλές, μεγάλες καὶ συχνὰ θεμελιώδεις ὑπῆρξαν οἱ ἐλλείψεις, οἱ ἀνεπάρκειες ἀκόμη καὶ οἱ παταγώδεις ἀντιφάσεις τῆς πρώτης πλημμελοῦς - ἀλλὰ πάλιν μεγαλειώδους! – πολιτικῆς ἐφαρμογῆς τοῦ Ε/Σ, τὶς ὁποῖες μελετοῦμε ἐμβαθύνοντες καὶ ἀναγνωρίζουμε · ὅμως ὁ μεγάλος Ἄνδρας ἦταν ὁ Χίτλερ – κι ὄχι κανένας μίζερος Στράσερ!
    Τοῦ ἔλειπαν πρὸ παντὸς ἀρκετὸς χρόνος καὶ ἱκανοὶ συνεργάτες. Τυπᾶκοι σὰν τοὺς Φράνκ καὶ Μπόρμαν - ἢ ξεσαλωμένοι ἀλαζόνες σὰν τὸν Göring, ἐλάχιστα θετικὰ προσέφεραν, γιὰ νὰ ἐκφρασθῶ ἠπίως.
    Κι οὔτε ὁ Μ. Κύνεν ἀποτελεῖ πρότυπον – γιὰ οὐσιώδεις λόγους, ποὺ δὲν εἶναι τοῦ παρόντος.
    Καὶ ἡ Ἰδέα καθ᾿ ἑαυτὴ χρειάζεται πολλὴν ἐμβάθυνσι καὶ ὁλοκλήρωσι: πάει νὰ πῇ, τελικῶς - ἐμεῖς, οἱ φορεῖς της.
    Καὶ κάνοντάς το αὐτὸ κατακτοῦμε καὶ δημιουργοῦμε οὐσιαστικῶς, ἔστω καὶ ἀφανῶς, ὅπως λές - ἀδιάφορον· ἡ ἐπὶ τοῦ παρόντος ἀφάνεια, ὡς ἐκ τῶν ἐξωτερικῶν συσχετισμῶν δυνάμεων, ἔχει καὶ τὴν ἄλην (κ)ὄψιν – καὶ θὰ ἀποδειχθῇ κι αὐτὴ μπούμεραγκ γιὰ τοὺς Ἐχθρούς μας: ὅμως καὶ ἡ ἔκθεσίς μας ἐπίσης – γιατὶ εἶναι δεδομένο ὅτι θὰ χάσουν τελικῶς.
    Χωρὶς αὐτὸ αὐτομάτως νὰ συνεπάγεται τὴν Νίκην μας: τίποτε δὲν εἶναι αὐτόματον - ἀλλ᾿ ὁ Ἀγών, ὁ Πόλεμος Πατὴρ πάντων.
    Δὲν ἐξαρτώμεθα, λοιπόν, ἀπὸ καμμίαν προσκόλλησιν ἢ τυφλὸν δόγμα - ἀλλὰ δὲν ἀπαξιώνουμε, ἀκριβῶς γι᾿ αὐτό, τὴν θωριά μας! Καὶ γιὰ τοῦτο κυρίως εὑρίσκω ὑβριστικὴ τὴν μομφὴν περὶ ἑβραϊκότητος τοῦ Reinhard Heydrich. Ἡ φυλετικὴ ψυχὴ αὐτοῦ τοῦ ἀνδρὸς ἀπεικονίζεται ἀνάγλυφη στὴν μορφή του! Ἀπεναντίας διαβλέπω Ἑβραϊκὴ φυλετικὴ οὐσία (ψυχή) σὲ πολλὰ ἄτομα χωρὶς καταδεικτὴ ἑβραϊκὴ καταγωγή…
    Ἐγνώρισα πρὸ ἐτῶν μάλιστα καὶ τὴν ἐγγονή του – μία ἀληθινὴ βαλκυρία, πιστὴ κι ἔνθερμη ἀγωνίστρια τῆς Ἰδέας.
    Ἡ ἀληθινή, ζῶσα Ἰδέα εἶναι κατ᾿ ἐξοχήν, ὡς Κέντρον καὶ Εἶναι – καθὼς τὰ περιστασιακῶς ἢ ἐντροπιακῶς ἐπιγιγνόμενα παρέρχονται: ἀποτελοῦσα τὸν Ἄξονα τέτοιας Δράσεως καὶ τέτοιου ὑψηλοῦ καὶ καιρίου Γίγνεσθαι, ἀπέναντι τοῦ ὁποίου τελικῶς, μετὰ καὶ τὴν ἐπιτυχῆ Πρόσφυσιν (ὅπου πράγματι κυριαρχεῖ ὁ ἀληθὴς πραγματισμὸς τῆς Ἱστορικότητος, ὑπὸ μίαν ἔννοιαν τοῦ καιρίου ποὺ μᾶλλον ἐπιβάλλεται παρὰ ἐκ τῶν κατεστημένων υἱοθετεῖται), τίποτε δὲν μπορεῖ νὰ σταθῇ.
    Γι` αὐτό – καὶ ἔτσι – ΜΠΟΡΟΥΜΕ νὰ νικήσουμε· ἀλλὰ καὶ εἶναι ἀπολύτως ἀναγκαῖον νὰ νικήσουμε!!!

    ΔΙΟΜΗΔΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Διομήδη,
    προσπερνώ όλους τους μειωτικούς χαρακτηρισμούς, πλάγιους και ευθείς, και απαντώ στα βασικά:
    1. Ποιος ίδρυσε τα SS;Ο διοικητής τους Himmler είχε Νο168 ενώ ο εν λόγω Εβραίος Νο2. Προφανώς η εισφορά του ήταν προγενέστερη και μεγαλύτερη στην ίδρυση και προετοιμασία. Παρέθεσα και βιβλιογραφική πηγή αξιωματικού των SS. Αλλά προφανώς αυτό είναι για σένα μια τρανταχτή ανακρίβεια.
    2. Το ότι ο Heydrich ήταν εβραϊκής καταγωγής δεν το λέω εγώ ο ξερόλας αλλά πολλές πηγές. Μια από αυτές είναι, για κοίτα, ο Heinrich Himmler(!!!), ο οποίος είπε στον προσωπικό του γιατρό Felix Kersten πως "ο Heydrich είναι εβραίος και για αυτό το λόγο υπακούει τυφλά σε μένα και τον Χίτλερ" (The Kersten Memoirs, σ.57). Το ότι ο πατέρας του Bruno ήταν εβραίος ήταν γνωστό τοις πάσι στο Halle. Αλλά προφανώς αυτό είναι για σένα μια τρανταχτή ανακρίβεια.
    3. Η "στενοκέφαλη τοπικῆ καὶ περιωρισμένη ἐπικαιροποιήση" είναι η επαφή με την πραγματικότητα. Δεν ζούμε στην Έσχατη Θούλη, ούτε στα Ηλύσια Πεδία και τα προβλήματά μας δεν είναι υπερβατικής φύσεως αλλά καθημερινά και απτά. Να υπενθυμίσω πως ο Χίτλερ, που θαυμάζεις τόσο πολύ, εξαιτίας αυτών των "σημερινών όρων και συνθηκών" έλαβε την υποστήριξη της πλειοψηφίας των Γερμανών, οι οποίοι δε νομίζω να έδιναν δεκάρα για το πάνθεον των γερμανικών Θεών και τα όρια του χωροχρόνου.
    4. Ο Strasser ενδέχεται να ήταν ανθρωπάκι αλλά τουλάχιστον, σε αντίθεση με τον Χίτλερ, ήταν μορφωμένος και δεν ελάμβανε εβραϊκά εμβάσματα σε ολλανδικές τράπεζες. Το ότι ο δεύτερος έδωσε εντολή να τον σκοτώσουν, δείχνει πόσο τρόμο ένιωθε μποροστά στο "ανθρωπάκι".
    5. Η μεγαλύτερη οργανωμένη συλλογικότητα που αυτοχρίζεται "εθνικοσοσιαλιστική" στην Ελλάδα είναι η Χρυσή Αυγή. Ενδέχεται να υπάρχουν άνθρωποι με αγαθές προθέσεις εκεί αλλά η ηγεσία της είναι εντελώς άσχετη με την πραγματικότητα, αν όχι δοτή. Συνεπώς, έχω κάθε δικαίωμα να πιστεύω πως ο εθνικοσοσιαλισμός στην Ελλάδα απλά δεν υπάρχει, τουλάχιστον δεν έχει κάποιο υπολογίσιμο βάρος. Αν και αυτό είναι εκτός πραγματικότητας, τότε δεν ξέρω και εγώ ποιο είναι.

    Emeritus

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. (συνέχεια)
    6. Μπορεί ο Kühnen να μην αποτελεί πρότυπο (επειδή ήταν ομοφυλόφιλος μήπως;) αλλά η πλειοφηφία των ε/ο στη Γερμανία έχει άλλη άποψη.
    Ο Ε/Σ στην Ελλάδα, κατά την ταπεινή και ξερολίστικη γνώμη μου, δεν έχει καμία σχέση με τον χωροχρόνο. Ποσώς με ενδιαφέρει η Γερμανία του 1930 και η θεοποίηση αμόρφωτων βαρβάρων Γερμανών επιπέδου μπυραρίας. Ποσώς με ενδιαφέρει η ιστορία του Arminius και άλλων οπαδών της ανθρωποθυσίας. Με ενδιαφέρει η δική μου χώρα, η δική μου Παράδοση και ο δικός μου εθνοκοινοτισμός, όπως γράφεις. Ο εθνικοσοσιαλισμός στην Ελλάδα πρέπει να είναι ελληνικός ή να πάει από εκεί που ήρθε. Εγώ, ας πούμε, έχω πρότυπο τον Καραϊσκάκη. Μπορώ να είμαι εθνικοσοσιαλιστής;
    Στέκομαι και στον χαρακτηρισμό "πεμπτουσίαν τῆς Ἑβραϊκότητος" και θυμίζω απλά πως "οι αντίπαλοι Εβραίοι" έχουν ήδη φτιάξει χώρα με βάση τη συνέχεια του αίματος. Μήπως τελικά η παρουσία τους στο χωροχρόνο είναι περισσότερο αποτελεσματική και απτή από το να καθόμαστε και να αναλύουμε τον Evola;
    Οι εχθροί μας είναι πολλοί αλλά ο μεγαλύτερος είναι εκείνος που στρέφει τους πάντες εναντίον μας, ή και ηθελημένα εναντίον του πολλές φορές έχοντας πάντοτε απώτερους σκοπούς. Αυτό το πετυχαίνει αλώνοντας τη συνοχή μας σε όλα τα επίπεδα: φυλετικά, ιδεολογικά, κρατικά, προσωπικά, οικονομικά.

    Emeritus

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Emeritus,
    Λες πως δεν ζούμε στην Έσχατη Θούλη και τα Ηλύσια Πεδία και πως τα προβλήματά μας δεν είναι υπερβατικής φύσεως, αλλά απτά και καθημερινά. Να υποθέσω πως αναφέρεσαι στα οικονομικά προβλήματα; Γιατί οι μάζες την υποστήριξη των οποίων επιθυμείς, αυτά και μόνο αντιλαμβάνονται ως προβλήματα, χωρίς να σκέπτονται ότι ο εσωτερικός ξεπεσμός τους τους οδήγησε στην μιζέρια.Συμφώνως με αυτόν τον τρόπο σκέψης ο εθνοκοινοτισμός δεν έχει θέση σε μία κοινωνία όπως π.χ η ελληνική προ τριαντακονταετίας, όπου "λεφτά υπήρχαν". Ακόμη βλέπω πως δεν σου αρέσουν αρέσουν οι θεωρίες του Έβολα, αλλά με πολύ μεγάλη ευκολία μας προτείνεις τις ισραηλινές πρακτικές ως πρότυπο φυλετικής/κρατικής οργανώσεως.Ομιλείς περί "αμόρφωτων βαρβάρων Γερμανών επιπέδου μπυραρίας" και πιο κάτω αναφέρεις τον Γεώργιο Καραϊσκάκη ως πρότυπό σου. Να σου υπενθυμίσω πως ο Καραϊσκάκης δεν φημιζόταν για την ακαδημαϊκή του μόρφωση και την αυστηρή τήρηση των κανόνων του savoir vivre. Τέλος αν νομίζεις πως τα αναγνώσματά μας και οι αναρτήσεις μας σε αυτό το ιστολόγιο, χρησιμεύουν μόνο ως πολεμοφόδια πολυλογίας και αμπελοφιλοσοφίας για να περάσει η ώρα -εν είδει συριζαϊκής γερουσίας που συζητάει μεταξύ καφέ και μπύρας-συγγνώμη, αλλά είσαι βαθιά νυχτωμένος.

    Αυτά τα λίγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Τήμενος

    καλό θα ήταν να μην χρησιμοποιούμε κατηγορούμενα για να χαρακτηρίσουμε τον άλλον. Το ποιος είναι νυχτωμένος ας φανεί εκ του αποτελέσματος.

    Πράγματι ο Καραϊσκάκης ήταν αμόρφωτος αλλά με μια διαφορά:ήταν Έλληνας.
    Δε νομίζω πως τα κείμενά σας είναι πολεμοφόδια αμπελοφιλοσοφίας, σε καμία περίπτωση. Δεν τα αποδέχομαι στο σύνολό τους αλλά στην πλειοψηφία τους.
    Δεν εννοώ αποκλειστικά τα οικονομικά προβλήματα αλλά γενικότερα την καθημερινή ζωή των ανθρώπων και την απουσία γενικότερα οποιασδήποτε ιδεολογίας από αυτήν. Φυσικά και έχεις δίκιο πως πολλά από αυτά τα προβλήματα υπάρχουν λόγω έλλειψης συνείδησης της μάζας και του εσωτερικού ξεπεσμού. Δεν μπορείς όμως να κάνεις κάποιον κρεοπώλη κοινωνό υψηλών ιδεών μιλώντας του για τον Εβόλα. Πρέπει η παρουσία σου να δίνει προοπτική στην ζωή του ή να εμπνέει κατάλληλα το δικό του κοσμοείδωλο.
    Διάβασε ξανά όσα έγραψα. Δεν σας προτείνω τίποτε ισραηλινό. Περιγράφω την πραγματικότητα: οι Εβραίοι έχουν κράτος όπου πλήρης πολίτης είναι όποιος έχει αποδεδειγμένα εβραϊκό αίμα. Η πραγματικότητα είναι καθρέφτης της δύναμης των ιδεολογιών. Που είναι η εφηρμοσμένη φυλετική αυτοσυνείδηση των Ευρωπαίων;των λευκών έστω γενικά; Άρα, αν χρησιμοποιήσουμε την απλή λογική, ο Εβραίος είναι δυνατότερος από τον Λευκό. Αυτός είναι ο άρχοντας. Το ζήτημα είναι για ποιο λόγο δεν μπορούμε να κάνουμε το ίδιο και εμείς. Για ποιο λόγο δεν μπορεί καμιά φυλετική ή εθνική ιδεολογία να σταθεί στον κόσμο των Λευκών; Αυτό είναι το πρόβλημα που θεωρώ μεγαλύτερο από όλα.
    Καλός ο Εβόλα αλλά η προβληματική του πηγάζει από μια άλλη εποχή.

    Emeritus

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πρέπει να αποφασίσεις πρώτα, τι θεωρείς πρωτευούσης σημασίας - οι αντιφάσεις προδίδουν σύγχυση - τα οικονομικά προβλήματα της Ελλάδας και το οικονομικό της σύστημα ("Ποια είναι η πρόταση του εθνικοσοσιαλισμού για την οικονομία;τη σημερινή εννοώ, στην Ελλάδα, όχι στη Γερμανία του 1930! Ποια είναι η πρόταση για την οργάνωση του κράτους; Πως πρέπει να είναι δομημένες οι υπηρεσίες του;") ή η ιδεολογία και ο καθημερινός αγώνας ("Δεν εννοώ αποκλειστικά τα οικονομικά προβλήματα αλλά γενικότερα την καθημερινή ζωή των ανθρώπων και την απουσία γενικότερα οποιασδήποτε ιδεολογίας από αυτήν").
    Πάντως και για τα δύο αυτά θέματα, όπως ήδη σου αναφέρθηκε, το ΑΡΜΑ έχει διακηρύξει σαφείς πολιτικές αρχές - και μιας που τα θες έτοιμα στο πιάτο,
    http://www.armahellas.com/?page_id=2.
    Τώρα, τι καταλαβαίνεις από τις αναρτήσεις του ιστολογίου στο οποίο λες δεν βρέθηκες τυχαίως, είναι απορίας άξιο. "Πρέπει η παρουσία σου να δίνει προοπτική στην ζωή του ή να εμπνέει κατάλληλα το δικό του κοσμοείδωλο" - ειλικρινά, διάβασε καμιά ανάρτηση, εκτίθεσαι.
    Απογοητευτικό, πάντως, το γεγονός της επιλεκτικής "ενημερώσεως" και της επιφανειακής κριτικής, αλλά χαρακτηριστικό της σημερινής δήθεν "πνευματικότητος".
    Λύσε μου, όμως, και μια άλλη απορία : γιατί ο εθνικοσοσιαλισμός και οι απόψεις Έβολα είναι "μιας άλλης εποχής και δεν έχουν σχέση με το παρόν" - σύμφωνα με τα λεγόμενα σου πάντα - ενώ η ιδεολογία των αδελφών Strasser έχει σχέση με το παρόν; Ποιας εποχής είναι ; Να υποθέσω στην « θεοποίηση αμόρφωτων βαρβάρων Γερμανών επιπέδου μπυραρίας» τους περιλαμβάνεις; Και πως ακριβώς συνδέεις τον Έλληνα Καραϊσκάκη μ’ αυτούς, μιας και δεν ήταν Έλληνες ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τίσις,
    1. το quote-άρισμα που κάνεις δεν αντιφάσκει καθόλου. Ούτως ή άλλως είναι διαφορετικά τα πλαίσια σκέψης κάθε παραγράφου.
    2. Δεν δήλωσα πως θέλω ο,τιδήποτε στο πιάτο.
    3. Η «επιλεκτική ενημέρωση» και η «επιφανειακή κριτική» γίνεται πράγματι επιφανειακή και επιλεκτική όταν συναντάει επιχειρήματα, όχι αφορισμούς. Αν νομίζεις πως οι απαντήσεις βρίσκονται στα ιδεολογικά κείμενα που παραπέμπεις, δήλωσέ το καθαρά. Απάντηση ως τώρα δεν πήρα πάντως.
    4. Η ως τώρα κριτική δε γίνεται στα όσα γράφω αλλά στο ποιος ενδέχεται να είμαι: επιφανειακός κριτικός, με χαμηλό δείκτη νοημοσύνης εφόσον δεν καταλαβαίνω τα περισπούδαστα άρθρα, σε σύγχυση, με χαμηλή πνευματικότητα. Ας είναι.
    5. Ποτέ δεν ισχυρίστηκα πως η ιδεολογία των Strasser έχει μεγαλύτερη σχέση με την πραγματικότητα από αυτήν του Εβόλα. Απορώ επίσης για ποιο λόγο διαχωρίζεις τον εθνικοσοσιαλισμό από την στρασσερική ιδεολογία. Τι ήταν οι στρασσερικοί, οικολόγοι εναλλακτικοί; Για την ακρίβεια θεωρώ και τα δυο ρεύματα του εθνικοσοσιαλισμού ελαφρώς απολιθωμένα σε μια βιτρίνα όπου κάποιοι τα κοιτάνε και θαυμάζουν την μεγαλειώδη εποχή που πέρασε. Σαν ένας οπαδός του ΠΑΣΟΚ να θαυμάζει τα γραπτά του Τρικούπη και να τα θεωρεί οδηγό της ιδεολογίας του!
    6. Τη σύνδεση του Καραϊσκάκη με τους θαμώνες της μπυραρίας δεν την έκανα εγώ αλλά έτερος σχολιαστής. Δεν θα μπορούσε να υπάρχει καμία σύνδεση. Ο μεν Έλληνας, οι δε όχι.
    Οι αντίπαλοι χτυπάνε όπου θέλουν, όποτε θέλουν, όποιον θέλουν, και όλα αυτά στο παρόν. Αυτό έχει σημασία. Μπορεί να αντιταχθεί κάποιος πραγματικά; Αν ναι, δε νομίζω η ανάλυση του Εβόλα θα τον βοηθήσει πρακτικά. Η οργάνωση ενός (πραγματικού) κινήματος έστω, μοιάζει απείρως απομακρυσμένη.

    Emeritus

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Λοιπόν, ἔχεις παραγίνει κουραστικός καὶ δὲν ἔχει νόημα μαζί σου ἡ συζήτησις. Ἡ τρικυμία ἐν κρανίῳ εἶναι κατακλυστική, ἀδυνατεῖς ἀκόμη καὶ νὰ διαβάσῃς αὐτὰ ποὺ γράφουμε.
    Προφανῶς ἔχεις καὶ γλωσσικὸ πρόβλημα.
    Στὴν παρατήρησί μου «ὡς πρὸς τὸ ὅτι δὲν πρέπει νὰ προσκολλώμεθα στὸ παρελθὸν καὶ τὶς χωροχρονικῶς προσδιωρισμένες συνθῆκές του, ὑπερθεματίζω μᾶλλον παρὰ συμφωνῶ·» ἀπαντᾷς κρετινοειδῶς μὲ τὸ … «Ο Ε/Σ στην Ελλάδα, κατά την ταπεινή και ξερολίστικη γνώμη μου, δεν έχει καμία σχέση με τον χωροχρόνο» !!!
    Ἡ ὑπερχρονικὴ θεμελίωσις τοῦ Ἐθνοκοινοτισμοῦ δὲν συνεπάγεται καμμίαν ἀδυναμία συγκεκριμένης προσαρμογῆς - ἀλλ᾿, ἀπεναντίας, αὐτή του ἡ ὑπεράνω τοῦ συγκεκριμένου οὐσία καὶ ῥίζα του εἶναι ποὺ τὸν καθιστᾷ ἱκανὸ νὰ προσαρμόζεται σὲ διάφορες καταστάσεις, ὄχι βεβαίως ἀντιγράφοντας εἰδικὰ γνωρίσματα συνυφασμένα πρὸς κάποιαν ἐκδήλωσί του, ὅμως τηροῦντα ἕνα κεντρικὸ ἄξονα καὶ χαρακτῆρα.
    Ὅταν ζητῇς νὰ ἀπαντήσουμε στὰ τρέχοντα οἰκονομικὰ καὶ πολιτικὰ προβλήματα, θεωρώντας ἐκ προοιμίου ὅτι ἀδυνατοῦμε, ἐσὺ ἀδυνατεῖς ἐμφανῶς καὶ νὰ διανοηθῇς ἀκόμη αὐτὸ ποὺ σοῦ ἔγραψα ὅσο καθαρὰ γίνεται, ὅτι «δὲν ἀποτελεῖ φιλοδοξίαν μας ἡ ἐπιδιόρθωσις τῶν ἀβυσσαλέων χασμάτων τοῦ παρόντος Συστήματος, τὸ ὁποῖον ἄλλως τε τρικλίζει – καὶ ἡ ὅποια σκέψις σωτηρίας του ὄχι ἁπλῶς δὲν προσιδιάζει στὸν χαρακτῆρα καὶ τοὺς στόχους μας ἀλλὰ προφανῶς στέκεται στὸν Ἀντίποδά μας!!!»
    Τὰ προβλήματα καὶ οἱ λύσεις τους γιὰ μᾶς τίθενται σὲ ἕνα τελείως διαφορετικὸ πλαίσιο, τοῦ ὁποίου ἡ θεμελίωσις θὰ εἶναι ἡ πρώτη ἐπαναστατικὴ νίκη. Ὁ ψυχονοητικὸς ἐγκλωβισμὸς στὰ περιστασιακὰ δεδομένα μιᾶς καταστάσεως ποὺ ἐκ θεμελίων θέλουμε νὰ ἀνατρέψουμε εἶναι ἐπιεικῶς στενοκεφαλιὰ ποὺ περνιέται γιὰ ἐξυπνάδα καὶ «πρόοδος».
    Πῶς θὰ εἶναι τὸ πλαίσιο; ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΔΩΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ, ὡς ΑΡΜΑ!!! Τὸ ἀγνοεῖς, λέγοντας χαρακτηριστικὰ «Ποια είναι η πρόταση για την οργάνωση του κράτους; Πως πρέπει να είναι δομημένες οι υπηρεσίες του; Υπάρχουν άνθρωποι που μπορούν να επεξεργαστούν τέτοια θέματα με υπευθυνότητα;Στον χώρο τον εθνικοσοσιαλιστικό αυτή τη στιγμή δε νομίζω! Και αν κρίνουμε από τη μόνη κίνηση που ισχυρίζεται ανοιχτά πως είναι εθνικοσοσιαλιστική, βράσε όρυζα για το μέλλον.»
    Σοῦ ὑποδεικνύω τὴν παράλειψίν σου, ἐπισημαίνων τὴν μαζοκεντρική σου ἀντίληψι περὶ «δικαιωματικότητος» ἐκπροσωπήσεως τοῦ Ε/Σ ἀπὸ κάποιους ποὺ ὁ ἴδιος χαρακτηρίζεις ἀναξίους, τὸ ἀγνοεῖς καὶ ὑποτροπιάζεις ἐκ νέου -σοῦ τὸ δίνει καὶ μὲ σύνδεσμο ἡ Τίσις – καὶ ἡ … ἀποστομωτική σου ἐπιστροφή εἶναι «Αν νομίζεις πως οι απαντήσεις βρίσκονται στα ιδεολογικά κείμενα που παραπέμπεις, δήλωσέ το καθαρά. Απάντηση ως τώρα δεν πήρα πάντως.» - ὅταν εἶχες ἀκριβῶς ἀναφερθῆ σὲ ἔλλειψι προτάσεως!!!
    Συνεχίζεις ἀκάθεκτος τὰ τετριμμένα σου φληναφήματα:
    Η "στενοκέφαλη τοπικὴ καὶ περιωρισμένη ἐπικαιροποίησις" είναι η επαφή με την πραγματικότητα. Δεν ζούμε στην Έσχατη Θούλη, ούτε στα Ηλύσια Πεδία και τα προβλήματά μας δεν είναι υπερβατικής φύσεως αλλά καθημερινά και απτά.

    Γιὰ τέτοια ζητήματα εἶσαι παντελῶς ἀνίκανος νὰ κρίνῃς –μάλιστα δὲ καὶ γιὰ πολὺ ἁπλούστερα, ἁπτόμενα Ἁπλῆς, κοινῆς λογικῆς, κατ᾿ ἀντίθεσιν πρὸς ὅσα ἐπιχειρεῖς νὰ περιλάβῃς στὴν φανταστική σου ἀπεικόνισι τῆς πραγματικότητος. Ὑπάρχει ἡ τρέχουσα πραγματικότης ποὺ εἶναι ὡσὰν κινουμένη ἄμμος καὶ ἀνατρεπτέα, καθὼς προανέφερα – καὶ ὑπάρχουν καὶ αἰώνιες ἀλήθειες καὶ πραγματικότητες, ποὺ μικρόνοες σοφισταὶ λοιδωροῦν ἑκάστοτε ὡς «παρωχημένες», κινούμενοι ἑκατομμύρια ἔτη φωτὸς μακρὰν τοῦ τροφοδότου των Ἄξονος…
    Διομήδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ἄτομα ποὺ στὴν ἀρίστη τῶν περιπτώσεων θὰ ἐγίνοντο καλοὶ γραφεῖς ἢ γραμματεῖς ἀναλαμβάνουν στὴν ἐποχὴ τῆς Ὁλικὴς Ἀντιστροφῆς νὰ κρίνουν τὸν Ἔβολα, τὸν Πλάτωνα, τὸν Ἡράκλειτο…

    «Καλός ο Εβόλα αλλά η προβληματική του πηγάζει από μια άλλη εποχή.
    … Εγώ, ας πούμε, έχω πρότυπο τον Καραϊσκάκη.» (: δὲν σοῦ φαίνεται!)
    Ἡ «προβληματικὴ» (…) τοῦ Ἔβολα δὲν πηγάζει ἀπὸ καμμίαν ἐποχὴ ὑπὸ τὴν ἔννοια ποὺ θέτεις – μᾶλλον δὲ πηγάζει ἀπὸ τὴν Θούλη ποὺ ἀνέφερες, τὴν Πηγή μας - καὶ γι᾿ αὐτὸ δὲν χρῄζει καμμιᾶς ἐποχιακῆς «ἐπικυρώσεως» · οὔτε κἂν τῆς ἰδικῆς σου! Εὐτυχῶς, ὅμως, ποὺ ἀντιπαρέθεσες τὸν Καραϊσκάκη, ὡς σύγχρονο πρότυπό σου! Πρᾶγμα ἐμφανέστατα ψευδὲς φυσικά· ἐγὼ συμβαίνει νὰ εἶμαι γαλουχημένος μὲ κλέφτικα τραγούδια κι ἀκούσματα – κι εἶσαι πολὺ ξένος κι ἀπὸ κάθε σκοπιὰ μ᾿ ἐκεῖνα καὶ μὲ τὸ ἀθάνατο πνεῦμά τους («μιᾶς ἄλλης ἐποχῆς»)!

    Μπουρδολογίας τὸ ἐπιστέγασμα:
    Ποσώς με ενδιαφέρει η Γερμανία του 1930 και η θεοποίηση αμόρφωτων βαρβάρων Γερμανών επιπέδου μπυραρίας.
    … Δεν μπορείς όμως να κάνεις κάποιον κρεοπώλη κοινωνό υψηλών ιδεών μιλώντας του για τον Εβόλα. Πρέπει η παρουσία σου να δίνει προοπτική στην ζωή του ή να εμπνέει κατάλληλα το δικό του κοσμοείδωλο.

    Συμφωνῶ, νὰ ὑπερβοῦμε τὸ ἐπίπεδο μπυραρίας: ζήτω ἡ φιλοσοφία τοῦ κρεοπώλη!!!
    Κι ἐδῶ ἀποδεικνύεσαι δημοκράτης ὣς τὸ μεδοῦλι, τὸ φαίνεσθαι καὶ ἡ ἐξωτερικὴ ἐπικράτησις σὲ καλύπτουν πλήρως, δὲν ἔχεις καμμίαν ὑπόνοιαν βάθους ὴ ὕψους ὑπαρκτοῦ…
    Ὁ κρεοπώλης, ὅμως, κάτι χλεχλέδες τοὺς ἔχει γιὰ κιμᾶ - κι ἂν ἀκολουθήσῃ κάποιον θὰ θέλῃ νὰ νοιώθῃ ὅτι πράγματι εἶναι ἀνώτερός του κι ὄχι ὅτι περιμένει ν᾿ ἀκούσῃ πῶς μουγκρίζει τὸ κοπάδι γιὰ νὰ δῇ τὶ θὰ πῇ!

    Στὴν πρώτη μου ἀπάντησι εἶπα ,τι χρειαζόταν – κι ἐπανέρχομαι καταχραστικῶς, προφανῶς - ἀφοῦ ἀποδεικνύεσαι ἀνίκανος καὶ ν᾿ ἀκούσῃς. Ἐπανακάμπτω, ὅμως, ὡς ἐν κατακλεῖδι στὸ ξεκίνημά μου τελικῶς:
    «Εἶναι προφανές, ἀνώνυμε, ὅτι ἡ οὐσία μὲν σὲ ἀφήνει ἀνέγγιχτο, ἐνῷ ἐκ παραλλήλου προσπαθεῖς νὰ ἐντυπωσιάσῃς μὲ πυροτεχνήματα…»

    Τὰ SS ὡς τέτοια, μὲ τὸν χαρακτῆρα καὶ τὴν ἐσωτερικότητά τους, δὲν τὰ ἵδρυσε ὁ ἀσήμαντος σωφὲρ ποὺ μᾶς τσαμπουνᾷς · τὰ ἵδρυσε, τὰ ἀνύψωσε, καθιέρωσε καὶ καθηγίασε ἡ ἀφοσίωσις, ἡ ἐμβριθὴς μελέτη κι ὁ παράλληλος ἄκρος ἀγὼν ἐφ᾿ ὅλων τῶν ἐπιπέδων χιλιάδων νέων ποὺ φύσει καὶ θέσει ἀποτελοῦσαν τὸ ἄνθος τῆς Ἀρίας Ἀνθρωπότητος. Τὸ Αἷμα καὶ τὸ Πνεῦμά τους, ἡ ἀθάνατη ψυχή κι ἡ αὐταπάρνησίς τους.
    Καὶ γιὰ νὰ τελειώνουμε μὲ τὰ χωρατὰ περὶ Reinhard Heydrich, οἱ κατήγοροί του εἶπαν πὼς ὁ … β΄ σύζυγος τῆς γιαγιᾶς του εἶχε ὄνομα ποὺ ἀκουγόταν ἑβραϊκό! (Τὰ «μοῦ εἶπαν πὼς τοὔλεγαν πὼς εἶχαν ἀκούσει» μέσῳ ἀσπονδύλων συγγραφέων ποὺ προσπαθοῦσαν νὰ ἐξευμενίσουν τὰ νέα τους μεταπολεμικὰ ἀφεντικὰ ἔχουν μηδενικὴ ἀποδεικτικὴ ἀξία!)
    It was also rumoured that he had some Jewish ancestry[citation needed] — his grandmother's second husband had a Jewish-sounding surname[citation needed] — and these rumours were later used by Heydrich's superiors in the Nazi Party to exercise a measure of control over him.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Reinhard_Heydrich

    Τὰ SS ἀποτελοῦν τὴν πλέον ἀξιόλογη φωτισμένη Κοινότητα Πολεμιστῶν, μὲ χαρακτηρομορφικὴ δύναμι ἄνευ προηγουμένου στὴν νεωτέρα ἐποχή – καὶ βάσιν τῆς περαιτέρω Ἀνόδου, τοῦ Ἀγερμοῦ καὶ Ἀνασυστάσεως τῆς Φυλῆς καὶ τοῦ Κόσμου μας: Ἀγερμοῦ τοῦ ὁποίου οἱ πρῶτοι καὶ οἱ ὁδηγοὶ δὲν θὰ ῥωτοῦν τὸν κάθε κρεοπώλη καὶ γυρολόγο ἰδεολογημάτων ἂν καταλαβαίμῃ καὶ συμφωνῇ - ἀλλὰ θὰ σημαίνῃ, θὰ διατάζῃ καὶ θὰ ὁδηγῇ: θὰ ὁδηγῇ διὰ τῆς Νυκτός εὶς τὸ Φῶς!
    ΔΙΟΜΗΔΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Παρατηρούμε άλλη μία συνηθισμένη διαδικτυακή παρέμβαση από κριτές και επικριτές του εθνικοσοσιαλισμού, ανένταχτους "φωστήρες", οι οποίοι ανακάλυψαν (!!!) την αδυαναμία του εν Ελλάδι "χώρου" να δημιουργήσει κίνημα.

    Αρχικώς, όποιος αγωνιά για τον εθνικο σοσιαλισμός σήμερα, δεν καταπιάνεται με την παρελθοντολογία, με Στρασερικούς και μη και με ποιος είχε κάποια αλλόφυλη ρίζα ή όχι. ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΕΙΤΑΙ στην καθημερινότητά του, στο παρόν, με μόνη αγωνία την συνέπεια του στον ιδεολογικό και όχι μόνο πόλεμο.
    Το έργο του Ι. Έβολα, καλό είναι να το κρίνουν όσοι έχουν κάποια σχέση με αυτό και όχι θαμώνες του διαδικτύου. Επιπρόσθετα, δεν είναι εφικτή η κατανόησή του μονάχα με θεωρητική προσέγγιση.

    Ως ΑΡΜΑ, έχουμε επιλέξει οι ιδέες μας να μην αποτυπώνονται μονάχα σε λέξεις και άρθρα. Στα χέρια μας, στα σώματά μας, στο ευρύτερο βιογραφικό του ατομικού και συλλογικού Αγώνος μας, στο πως μας έχουν καταχωρημένους τα δημοκρατικά αρχεία, είναι φανερός ο τρόπος που ζούμε και μαχόμαστε. ΄

    Αν διαβάζοντας τις αναρτήσεις του ιστολογίου αυτού, το οποίο αποτελεί μία μικρή έκφανσή μας, διαπιστώνει κάποιος πως δεν εστιάζουμε στο παρόν, τότε το πρόβλημα είναι δικό του.

    Προσωπικά, θαυμάζω τα SS. Κυρίως εκείνα τα παιδιά που δεν υπήρξαν άντρες, αλλά μετουσιώθηκαν απευθείας σε ΉΡΩΕΣ. Δεν γνώρισαν πληκτρολόγια και τηλεοράσεις, βιβλία θολοκουλτουριάρηδων αναλυτών, μήτε καθίσαν να μοιρολογούν. Σε κάποια στέππα, σε κάποιο λόφο, σε κάποιο ερειπωμένο σπίτι, σε κάποιο χώρο της Μάνας Ευρώπης, αφήσαν την τελευταία τους πνοή για το Αίμα και την Τιμή. Τα ονόματά τους άγνωστα. Μήτε Heydrich, μήτε Himmler. Αυτοί, οι άγνωστοι νεκροί, που μελετούσαν την Παράδοση και γυμνάζονταν για την Μάχη, είναι πρότυπο για εμάς. Αν ο Emeritus και ο κάθε Emeritus, αγωνιά για το αν θα υπάρξει κίνημα ή όχι, ας συνεχίσει να το κάνει. Ιδίως θα δικαιωθεί αν κατορθώσει ο ίδιος με το Είναι του, να αποδείξει στις Ιδέες του, πως τα SS υπήρξαν υποδεέστερα από εκείνον ή ο Έβολα ανεπίκαιρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Διομήδη,
    εφόσον γίνομαι κουραστικός και δεν μπορώ να διαβάσω και να ακούσω, νομίζω κάθε προσπάθεια διαλόγου είναι περιττή. Εγώ δεν απαντὠ μειωτικά΄σε προσωπικό πεδίο, ούτε μετουσιώνω την ιδεολογία μου σε λεκτική επίθεση εναντίον κάποιου που δεν συμφωνεί μαζί μου. Είναι και λίγο παράξενο να με κατηγορείς πως επηρρεάζομαι από εβραϊκές πηγές όταν μου παρουσιάζεις άρθρα της ...Wikipedia.

    Ιόλαε,
    δεν ανακάλυψα την αδυναμία του εν Ελλάδι εθνικοσοσιαλιστικού χώρου να σχηματίσει κίνημα διότι απλά δεν υπάρχει εθνικοσοσιαλιστικός χώρος στην Ελλάδα. Δεν υπάρχει κανένα ανάλογο ιδεολογικό ρεύμα που να επηρρεάζει στο ελάχιστο κάποιον ικανό αριθμό πολιτών. Αυτό συμβαίνει διότι ο γερμανικός εθνικοσοσιαλισμός που προωθείτε/αι είναι ξένος προς το animus του λαού μας. Επίσης, δεν υπάρχει εθνικοσοσιαλιστικό κίνημα ούτε καν στη Γερμανία, όπου οι αυτοχρισμένοι εκεί ε/ο (το NPD) δεν είναι παρά το ΛΑΟΣ της Γερμανίας, ένα εκφυλισμένο μεσοαστικό κόμμα που κάνει τα πάντα για να βγάλει 2 με 3 βουλευτές από τις ψήφους των συνταξιούχων και να πλακώσει κανά δυο κακόμοιρους Τούρκους που πουλάνε λουκάνικα.

    Αν μπορεί να οργανωθεί ένα κίνημα με έρισμα στο λαό στην Ελλάδα, αυτό είναι δυνατόν μόνο αν ακουμπάει στους ιδεολογικούς, φυλετικούς και ψυχικούς (στο συλλογικό του ασυνείδητο που λέει και ο Durheim)αέναους πυλώνες του.
    Σε εμένα πάλι, που γνώρισα αρκετά παλιά μέλη τους, τα SS δεν μου προκαλούν κανέναν θαυμασμό. Όχι μόνο διότι η παράδοση των Ελλήνων είναι τόνους βαρύτερη σε όλα τα μέτωπα από αυτή των γερμανόφωνων λαών αλλά και διότι νομίζω αποδείξαμε αν μπορούμε να σταθούμε εναντίον εισβολέων της πατρίδος, ακόμη και αν είναι...εθνικοσοσιαλιστές.

    Όσον αφορά την φράση σου:"αν κατορθώσει ο ίδιος με το Είναι του, να αποδείξει στις Ιδέες του, πως τα SS υπήρξαν υποδεέστερα από εκείνον ή ο Έβολα ανεπίκαιρος."...προσπάθησα...προσπάθησα ζώντας σε μια χώρα-γεννήτορα τόσο του ε/ο όσο και των SS(!!). Το αποτέλεσμα όμως ήταν να καταλάβω πως πολλά μέλη του "κινήματος" είναι πουλημένα τομάρια:από τον εβραιοπληρωμένο Franz Suchomel μέχρι τους τωρινούς ηγετίσκους της δήθεν εθνικιστικής σκηνής, οι οποίοι είναι όλοι (το υπογράφω αυτό) δοτοί και ανάχωμα σε ένα πραγματικό λαϊκό ε/ο κίνημα.

    Emeritus

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Emeritus,

    Ακριβώς επειδή στην πατρίδα μας ή κατάσταση είναι όπως την αναφέρεις, υποστηρίζουμε δίχως καμία συζήτηση την αναγκαία εθνοφυλετική διάπλασή μας. Βάσει των διδαγμάτων του παρελθόντος, των αναγκών του παρόντος και την πρόβλεψη του μέλλοντος. Ο Έλλην έχει εκφυλιστεί σε ποικίλους τομείς κάτι το οποίο διαφαίνεται έντονα στον λεγόμενο "εθνικιστικό" χώρο. Αυτή η καθοδική του πορεία σε πνευματικό, φυλετικό, πολιτισμικό και ευρύτερα ολιστικό επίπεδό του δεν αφήνει κανένα περιθώριο προσδιορισμού του "animus" του.

    Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι μονάχα οι νησίδες προσωπικοτήτων και αγωνιστών που πλάθουν την ζωή και τον αγώνα τους βάσει του κεντρικού άξονος του εθνοκοινωνισμού, με τον Γερμανικό εθνικοσοσιαλισμό ως μία απλή- απλούστατη έκφανση αυτού του κέντρου ( με όλα τα αρνητικά και τα θετικά). Ο κορμός των Ιδεών μας, δεν είναι μήτε Γερμανικός, μήτε Ελληνικός, μήτε Ισπανικός κ.ο.κ. Είναι Πλατωνικός, Ομηρικός, Άριος, Ελληνικός με την αγνή αρχέγονη ουσία της Ελληνικότητος. Η υπέρβαση των ορισμών, των -ισμών και των ατόμων -κάτι το οποίο έχουμε αναφέρει- είναι ο δρόμος προς την Ουσιαστική βίωσή αυτού του κέντρου απ' όπου εκπορεύει και η φλόγα της αγωνιστικότητος.

    Εν ολίγοις, αντλούμε πρότυπα από την ιστορία, εξετάζουμε τον βίο προσωπικοτήτων, την πολιτική, την φιλοσοφία κ.λ.π. , αλλά ο πυρήν της δράσεώς μας είναι η δημιουργία ενός νέου προτύπου συγχρόνου ανθρώπου, ο οποίος εν συνεχεία θα μπορέσει να αποτελέσει την βάση για την ανάπτυξη κινημάτων. Βρισκόμαστε δηλαδή, σε στάδιο ρίψης των πρώτων σπόρων, σε μία γη (εθνικός σοσιαλισμός) η οποία κατακρεουργήθηκε και εν συνεχεία γέννησε τους πιο τραγικούς δυσφημιστές της. Το πραγματικό κίνημα που αναφέρεις είναι επιδίωξή όλων μας, αλλά η θλιβερή πραγματικότητα δεικνύει τον δύσβατο δρόμο που προανέφερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μία υποσημείωση για τον συγχυσμένο Emeritus,o κοινωνιολόγος(για κλάματα) Emile Durkheim ήταν Εβραίος,Εβραιότατος με προγόνους ραββίνους.Επομένως Emeritus πρόσεχε γιατί ακόμη και τρία χρόνια μετά φαίνεται η ηλιθιότητα των επιχειρημάτων σου περί εβραϊκών στελεχών εις τα τιμημένα SS καθώς φαίνεται να έχεις μία προτίμηση προς τους Εβραίους και στην εβραϊκή αντιμετώπιση των θεμάτων που παρουσιάζεις όπως το βιβλίο του Hennecke Kardel το οποίο γράφτηκε με την πάγια τακτική ''Μετά 60 χρόνια σιωπής ο γράφων αποφάσισε να αποκαλύψει τα όσα είδε παντού στα στρατόπεδα συγκεντρώσης. Λοιπόν καλό θα ήτανε να ελέγχεις τις αμφιβόλου ποιότητος πηγές σου Emeritus(Κλασσική τρικυμία εν κρανίω περίπτωση!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή